W lecie dużo łatwiej jest schudnąć, ponieważ organizm sam się broni przed zbędnymi kaloriami. Pomimo niechęci do jedzenia w związku z wysokimi temperaturami powinniśmy zaplanować 5 posiłków, po które sięgać będziemy w równych odstępach czasu. Dzięki temu organizm nie będzie odkładał sobie kalorii na później, ponieważ będzie przyzwyczajony do regularnego dostarczania wartości odżywczych. W walce ze zbędnymi kilogramami pomocna będzie różnorodność warzyw i owoców sezonowych. Natomiast sięgając po owoce, musimy pamiętać, że mimo wszystko mają one sporo cukru. Jeśli decydujemy się na mięso, lepiej sięgnąć po cielęcinę i mięso drobiowe. Do tego węglowodany złożone, które wolno się wchłaniają i długo zapewniają uczucie sytości. Nie zapominajmy również o tłuszczach. Te nienasycone są nam niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Oprócz tego, co jemy bardzo ważne jest ile i co pijemy. Wystarczające spożycie płynów jest nie tylko ważne dla utraty wagi, ale może również w kontrolowany sposób wspomagać realizację planu redukcji wagi. Odpowiednia dieta jednak nie załatwi wszystkiego. Musimy postawić też na ruch. To on będzie kluczem do sukcesu.

Attractive young woman in straw hat enjoy in sunny summer day with cocktail