Nowoczesna salka fitness, profesjonalna kadra instruktorów, komfortowe warunki, klimatyczna atmosfera, nowoczesny sprzęt fitness, profesjonalne nagłośnienie.

TABATA czyli czterominutowy trening metaboliczny.

To połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Jeśli jesteś zmęczona wielogodzinnym treningiem na siłowni lub nie masz cierpliwości do domowego sprzętu fitness, wypróbuj trening Tabata.

Poziom trudności: dla początkujących i średnio zaawansowanych

Tabata czyli czterominutowy trening metaboliczny.

To połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Jeśli jesteś zmęczona wielogodzinnym treningiem na siłowni lub nie masz cierpliwości do domowego sprzętu fitness, wypróbuj trening Tabata.

TRENING OBWODOWY

Trening ten nie trwa długo, a skutecznie poprawia siłę i podkręca metabolizm. Nie bez przyczyny jest uważany za jedną z najbardziej skutecznych metod na zrzucanie zbędnych kilogramów i modelowanie sylwetki.

Trening obwodowy, czasem zwany też stacyjnym jest starą, ale wciąż bardzo skuteczną metodą treningową. trening obwodowy to setki możliwości komponowania różnych ćwiczeń i sprzętów do budowania siły i wytrzymałości. Pozwala dobierać długość i intensywność sesji do swoich potrzeb. Trening obwodowy polega na wykonywaniu ćwiczeń jedno po drugim. W tradycyjnych metodach, zazwyczaj wykonujemy każde ćwiczenie w kilku seriach i dopiero przechodzimy do następnego. W treningu obwodowym minimalizujemy przerwy między ćwiczeniami do minimum. Po wykonaniu całego obwodu, czyli jednej serii z każdego ćwiczenia, robimy przerwę na odpoczynek i zaczynamy kolejny obwód od początku.

ZUMBA

Inspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku. Proste ikroki taneczne, ciekawe kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają świetną zabawę kształtują sylwetkę, dbają o kondycję i wprawiają w świetne samopoczucie. Poprawia kondycję, napawa optymizmem i wprawia w doskonałe samopoczucie, które zostaje na długo poza zajęciach.

JOGA & PILATES 

zestaw ćwiczeń wzmacniających ciało opracowany ponad 70 lat temu przez Josepha Pilatesa. Zasadą są wolne, dokładne ruchy, koncentracja, oraz świadomy wdech i wydech. Doskonałe ćwiczenia ogólnorozwojowe.

Zalety jogi

Joga jako dyscyplina w głównym swoim założeniu ma za zadanie uruchomić maksymalny fizjologiczny zakres ruchu we wszystkich stawach. Warto pamiętać, że joga będzie miała pozytywny wpływ na cały organizm, gdy będziemy ćwiczyć pod okiem fachowca. Regularne ćwiczenie jogi ma wiele zalet, w tym:

  • wzmacnia mięśnie okołostawowe i ścięgna,
  • leczy ból,
  • zapewnia wewnętrzny spokój,
  • pozwala zwiększyć zakres ruchu stawów i kończyn,
  • aktywizuje partie kości, które przy zwykłych ćwiczeniach pozostają nieruchome,
  • poprawia krążenie

Jakie efekty daje pilates? Ćwiczenia pilates m.in. wzmacniają kręgosłup, poprawiają postawę ciała i pozwalają wyrzeźbić smukłą sylwetkę bez forsownego wysiłku. Pilates jest także przeznaczony dla osób, które chcą wrócić do zdrowia po przebytych kontuzjach. Pilates pozwala zyskać świadomość własnego ciała i osiągnąć harmonię ciała oraz ducha. Sprawdź, jakie jeszcze efekty może dać ci pilates.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy Kręgosłup to antidotum na dolegliwości bólowe kręgosłupa. Silne mięśnie brzucha i grzbietu to podstawa dla zdrowego kręgosłupa. Tylko mocne mięśnie będą w stanie utrzymać kręgosłup na swoim miejscu i zapewnić mu odpowiednią elastyczność. Zajęcia te pozwolą złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków i zapobiegać ich pogłębianiu. W treningu Zdrowy Kręgosłup często korzystamy z zalet piłek oraz piłeczek overball, które mobilizują do pracy mięśnie głęboko położone oraz odciążają kręgosłup.

Dla kogo? Na problemy z kręgosłupem skarży się coraz więcej osób i to w coraz młodszym wieku. Zajęcia Zdrowy Kręgosłup kierujemy do wszystkich, niezależnie od wieku i sprawności fizycznej.

SEXI PUPA

Poziom trudności-umiarkowane

Zajęcia dla wszystkich. Rozgrzewka zawiera elementy zmysłowego tańca nastepnie ćwiczenia mają na celu wyrzexbienie i ujędrnienie dolnych partii ciała w szczególności posladków.

ABT

Zestaw ćwiczeń na uda, pośladki, biodra, idealny do rzeźbienia ciała.

 

PŁASKI BRZUCH

Poziom trudności: dla początkujących i średnio zaawansowanych

Intensywność: umiarkowane

Zajęcia o średniej intensywności ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha. Rozpoczynają się krótką rozgrzewką, połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Ciąg dalszy to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania. Płaski brzuch to gwarancja sukcesu w walce o płaski brzuch.

JĘDRNE CIAŁO

Zajęcia kształtujące i wzmacniające, nastawione na ćwiczenia dolnych partii ciała i mięśni brzucha. Zaczynamy krótką rozgrzewką, następnie przechodzimy do ćwiczeń wzmacniających, na koniec rozciągamy całe ciało. Zajęcia dla każdego, szczególnie polecane dla osób chcących wysmuklić brzuch-uda-pośladki.

SZTANGI

Trening siłowy ze sztangą przy muzyce. Ćwiczenia wykonywane przy umiarkowanym obciążeniu oraz dużej ilości powtórzeń. Stopień trudności zmieniany przez dobranie odpowiedniego obciążenia. Idealny trening dla kobiet i mężczyzn, którzy chcą nauczyć się prawidłowej techniki pracy ze sztangą.

BODY SHAPE

Poziom trudności: dla początkujących i średnio zaawansowanych

Body shape to nowoczesna forma ćwiczeń fitness, która wpływa na wyrzeźbienie całego ciała. Efekty Body Shape docenia coraz więcej osób, ponieważ oprócz wizualnych zmian w wyglądzie sylwetki, ćwiczenia gwarantują poprawę samopoczucia i dają zastrzyk energii.

Body Shape to jedna z form muzyczno-ruchowego treningu fitness, która jest dobrą propozycją dla osób niekoniecznie będących na wysokim poziomie zaawansowania w treningach oraz takich, które do swojej aktywności fizycznej chcą włączyć ćwiczenia wytrzymałościowe. W przypadku braku schorzeń i dolegliwości chorobowych zajęcia Body Shape polecane są każdemu, niezależnie od wieku i płci.