Nowoczesna salka fitness, profesjonalna kadra instruktorów, komfortowe warunki, klimatyczna atmosfera, nowoczesny sprzęt fitness, profesjonalne nagłośnienie.

TABATA czyli czterominutowy trening metaboliczny.

To połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Jeśli jesteś zmęczona wielogodzinnym treningiem na siłowni lub nie masz cierpliwości do domowego sprzętu fitness, wypróbuj trening Tabata.

Poziom trudności: dla początkujących i średnio zaawansowanych

Tabata czyli czterominutowy trening metaboliczny.

To połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Jeśli jesteś zmęczona wielogodzinnym treningiem na siłowni lub nie masz cierpliwości do domowego sprzętu fitness, wypróbuj trening Tabata.

TRENING OBWODOWY

Trening ten nie trwa długo, a skutecznie poprawia siłę i podkręca metabolizm. Nie bez przyczyny jest uważany za jedną z najbardziej skutecznych metod na zrzucanie zbędnych kilogramów i modelowanie sylwetki.

Trening obwodowy, czasem zwany też stacyjnym jest starą, ale wciąż bardzo skuteczną metodą treningową. trening obwodowy to setki możliwości komponowania różnych ćwiczeń i sprzętów do budowania siły i wytrzymałości. Pozwala dobierać długość i intensywność sesji do swoich potrzeb. Trening obwodowy polega na wykonywaniu ćwiczeń jedno po drugim. W tradycyjnych metodach, zazwyczaj wykonujemy każde ćwiczenie w kilku seriach i dopiero przechodzimy do następnego. W treningu obwodowym minimalizujemy przerwy między ćwiczeniami do minimum. Po wykonaniu całego obwodu, czyli jednej serii z każdego ćwiczenia, robimy przerwę na odpoczynek i zaczynamy kolejny obwód od początku.

ZUMBA

Inspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku. Proste ikroki taneczne, ciekawe kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają świetną zabawę kształtują sylwetkę, dbają o kondycję i wprawiają w świetne samopoczucie. Poprawia kondycję, napawa optymizmem i wprawia w doskonałe samopoczucie, które zostaje na długo poza zajęciach.

TBC + STEP

TBC plus step to trening, który poprzedza krótka rozgrzewka po której następują ćwiczenia skupiające się na dolnych i górnych partiach ciała z wykorzystaniem stepów. Jeśli Twoim celem są mocniejsze, zgrabniejsze oraz jędrniejsze mięśnie pośladkowe to te zajęcia skierowane są właśnie dla Ciebie.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy Kręgosłup to antidotum na dolegliwości bólowe kręgosłupa. Silne mięśnie brzucha i grzbietu to podstawa dla zdrowego kręgosłupa. Tylko mocne mięśnie będą w stanie utrzymać kręgosłup na swoim miejscu i zapewnić mu odpowiednią elastyczność. Zajęcia te pozwolą złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków i zapobiegać ich pogłębianiu. W treningu Zdrowy Kręgosłup często korzystamy z zalet piłek oraz piłeczek overball, które mobilizują do pracy mięśnie głęboko położone oraz odciążają kręgosłup.

Dla kogo? Na problemy z kręgosłupem skarży się coraz więcej osób i to w coraz młodszym wieku. Zajęcia Zdrowy Kręgosłup kierujemy do wszystkich, niezależnie od wieku i sprawności fizycznej.

 

ABT

Zestaw ćwiczeń na uda, pośladki, biodra, idealny do rzeźbienia ciała.

 

CARDIO + BRZUCH

Poziom trudności: dla początkujących i średnio zaawansowanych

Intensywność: umiarkowane

Zajęcia o średniej intensywności ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha. Rozpoczynają się krótką rozgrzewką, połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Ciąg dalszy to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania. Płaski brzuch to gwarancja sukcesu w walce o płaski brzuch.

JĘDRNE CIAŁO

Zajęcia kształtujące i wzmacniające, nastawione na ćwiczenia dolnych partii ciała i mięśni brzucha. Zaczynamy krótką rozgrzewką, następnie przechodzimy do ćwiczeń wzmacniających, na koniec rozciągamy całe ciało. Zajęcia dla każdego, szczególnie polecane dla osób chcących wysmuklić brzuch-uda-pośladki.

SZTANGI

Trening siłowy ze sztangą przy muzyce. Ćwiczenia wykonywane przy umiarkowanym obciążeniu oraz dużej ilości powtórzeń. Stopień trudności zmieniany przez dobranie odpowiedniego obciążenia. Idealny trening dla kobiet i mężczyzn, którzy chcą nauczyć się prawidłowej techniki pracy ze sztangą.

BOKS

Sport, który rozwija wszystkie partie ciała, poprawia postawę oraz kondycję. 

Boks jest świetnym sposobem na spalenie tkanki tłuszczowej – godzinna sesja jest w stanie wycisnąć nawet 800 kcal z osoby o wadze 70 kilogramów, czyli dwa razy więcej niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe.

Boks jest świetnym sposobem na spalenie tkanki tłuszczowej – godzinna sesja jest w stanie wycisnąć nawet 800 kcal z osoby o wadze 70 kilogramów, czyli dwa razy więcej niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe.

DISCO DANCE